Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

22 stycznia 2018

Nowy szablon

calendar_month 22 stycznia 2018

Hej!

Witam Was może w dość niespodziewanej dla Was nowej odsłonie....

 Ostatnie dwa dni spędziłam głównie, pracując nad nowym szablonem. Użyłam dokładnie tego samego motywu, który towarzyszył nam przez dłuższy czas kiedyś i myślę, że sprawdzi się także tym razem! Jak widać jednak większość elementów, wygląda całkiem inaczej, tak więc zachęcam do zapoznania się ze wszystkim! (no i pobawienia się wysuwanym panelem u góry, polecam)
Wszystko, co potrzebne do reputacji i link do encyklopedii jest łatwo dostępne na pasku bocznym, a aby przejść do strony głównej, wystarczy nacisnąć na nagłówek

Głównym powodem dla zmiany było to, że z tamtym szablonem nie do końca czułam się jak u siebie. Zupełnie mi on nie pasował i po pewnym czasie zaczęłam bardzo to odczuwać. Tak więc wzięłam się do roboty i takim sposobem stworzyłam coś bardziej w swoim stylu, z czym o wiele łatwiej i przyjemniej mi się będzie pracowało.

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten szablon tak bardzo jak mi! Śmiało piszcie swoje uwagi w komentarzach 😊

17 komentarzy:

  1. Jeżeli zauważycie jakieś błędy na stronach, to zgłaszajcie je w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mistrzostwach są źle niektóre miejsca (DZW pomylone z FP)

      Usuń
  2. Cudnie wygląda ten nowy szablon. Jedynie pomniejszyłabym nagłówek, żeby edit nie wyglądał na przycięty u góry. A jest taaki uroczy. ;) Poza tym, nie dopatrzyłam się żadnych błędów czy niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz się pogubię, ale i tak zaczepisty!

    OdpowiedzUsuń
  4. W aplikacjach SSO napisane jest Jeźdźcy morku ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jedyne do czego się mogę przyczepić to do archiwum, które od pewnego czasu mnie wkurza. Są w niej tylko roki a mi brakuje poszczególnych postów jak i miesięcy. Bardzo trudno teraz je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jak dla mnie to również powinno zostać poprawione by ułatwić ludziom znajdywanie postów.

      Usuń
    2. Jest już nowe archiwum, bo faktycznie w tej formie o wiele bardziej przydaje się również mi :)

      Usuń
  6. W poprzednią mam wrażenie było włożone więcej wysiłku, i bardziej czytelna się wydawała.

    OdpowiedzUsuń
  7. w akapicie wszystko co potrzebne do reputacji... jest napisane: , a by (powinno być aby)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny!
    Mt, Tm

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Nie spodziewałam się takiego efektu i nareszcie nie muszę przesuwać paska na dole bo się nie mieściło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mel masz super bloga! ;) Mam pytanie niedawno założyłam instagrama na którego chciała bym wrzucać zdjęcia ze Star Stable ale nie wiem jak to zrobić aby screnny z sso wrzucić na Instagrama :/ muszę je zgrać na telefon czy coś ?..bardzo mnie do tego zainspirował twój instagram bo jest MEGA! proszę odpowiedz ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musisz zgrać na telefon. Ja robię to tak, że wysyłam sobie zdjęcie na mejla przez komputer, a następnie odczytuję go na telefonie, gdzie zapisuję zdjęcie. Potem pozostaje już tylko wstawić zdjęcie :)

      Usuń
  11. Nie podoba mi się, wygląda jak co drugi blog. Przepraszam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój kanał też wygląda jak co drugi i co teraz? :/

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach